sobota, 16 maja 2015

  ♥
W jednym zdaniu o mnie:
Optymistka z pozytywną energią do życia :) 
a troszkę więcej:
 ♥
Kocham kawę  ♥ ♥ ♥ wszystko co kawowe i co wygląda jak kawa,
stąd też na blogu możecie znaleźć przepisy na kawę i z kawą związane...
 ♥
Bardzo lubię podróże - te małe i duże...
Jeśli tylko mam okazję, 
staram się odwiedzać nowe miejsca...
 ♥
Uwielbiam piec i gotować, sprawia mi to wiele frajdy i radości,
dlatego też chcę się dzielić z Wami moimi przepisami...
 ♥ 
Świetnie czuję się tańcząc, czasem sobie pobiegam - to są rzeczy,
które poprawiają mi na maksa humor...
postaram się dzielić z Wami mój optymizm i sposoby na radosne dni!
Staram się dbać o zdrowie - ale bez przeginania ;p
Dlatego przepisy są dość zdrowe ;)
Zapraszam do lektury i kontaktu ze mną: 
trisha.morning.coffee@gmail.com

Mam nadzieję, że zarażę Was pozytywną energią oraz wiarą w spełnianie marzeń,
jeśli byłaby to choć jedna osoba,
której pomogę choć troszeczkę - jest to dla mnie ogromny sukces :)





PS. Ostatnio najwięcej opowiadam zafascynowana Tanzanią :)
np. odwiedzając szkołę, by podzielić się wrażeniami - chętnie odwiedzę kolejne :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz