niedziela, 9 sierpnia 2015

Bananowo-Kafowe Love w upalny poranek

Rekordowe temperatury przez ostatnie dni inspirują do kawowych wariacji w wersji mrożonej. A że w lodówce miałam połówkę banana, który został z mojej dzisiejszej śniadaniowej owsianki postanowiłam wykorzystać go do kawy.


Składniki na jedną porcję Bananowo-Kafowe Love (nazwa napoju wpadła mi do głowy nie wiem jak – pewno dlatego, że kocham Kawę i Banany :) )
0,5 szklanki zaparzonej, wystudzonej, mocnej kawy
kilka kostek lodu
0,5 banana
0,5 szklanki mleka 

Zblendowałam 6 kostek lodu z bananem, dolałam mleko i bledowałam przez kilka sekund. Całość przelałam do ulubionego „Mason Słoika” dorzucając kilka dodatkowych kostek lodu. Wlałam przesudzoną kawę i voila! Gotowe :) Kawka robi się warstowo, póki jej nie zamieszamy słomką, więc wygląda bardzo fajnie  :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz