sobota, 29 sierpnia 2015

Małopolski Festiwal Smaków

Festiwal Smaków w Krakowie...
Idealna propozycja dla lubiących gotować, lubiących jeść, lubiących kosztować regionalnych smaków, świetna zabawa dla każdego.
Dzisiaj rozpoczął się w Krakowie dwudniowy Festiwal Smaków. Plan programu możecie znaleźć tu: Małopolski Festiwal Smaków. Cała impreza ma miejsce na krakowskim Kazimierzu. Poszłam tam z ciekawości zobaczenia Festiwalu, na którym nigdy jeszcze nie byłam oraz z zamiarem spróbowania różnych pyszności. I nie zawiodłam się!

Plac Wolnica (bo tam rozgrywa się akcja haha) usłany jest mnóstwem budek z kusząco pachnącym jedzeniem. Ponad to, imprezie towarzyszą różne koncerty, konkursy potraw oraz pokazy gotowania. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Plącząc się między straganami miałam okazję spróbować soku z selera czy soku z pokrzywy. 



 Wyśmienite były także pierożki nadziewane cukinią posypane czarnuszką oraz pokrzywowo-czosnkowe. Brzmi oryginalnie – smakuje wyśmienicie ;) mogłabym je zamienić za paszteciki z pieczarkami, jakie podaje się do barszczu czerwonego.

 
Nie mogłam oprzeć się także pierogom – a to dlatego, że były w mega udziwnionych smakach ;) Co powiecie na czekoladowe z bananem i białą czekoladą (mocno deserowo), pomidorowe (troszkę jak sos pomidorowy), ze szpinakiem, kaczką i morelą (mój faworyt) i zielone (z serem i mięskiem – też pyszności).


I wiele innych frykasów...

Pieczywo...





....tort chlebowy z twarożkiem i warzywami...


...i coś na słodko...







...
Mam nadzieję w najbliższym czasie uzupełnić kolejne zdjęcia w tym poście...
niestety dzisiaj przydarzyła mi się bardzo nieprzyjemna sytuacja: skradziono mi laptop, na którym miałam przygotowane zdjęcia do publikacji. Post był w trakcie przygotowania...

W każdym razie, życzę Wam moi mili spokojnej nocy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz