czwartek, 16 lutego 2017

Przegląd instagramowych kawek ♥

Tak przeglądam sobie zdjęcia z instagramka i trochę się kaw uzbierało na tym moim profilu, więc dlaczego by nie zebrać ich w jeden post i zrobić dla Was podsumowanie całkiem smacznych napojów - może przyda się komuś poszukującemu kawiarni ;)

A jeśli, któraś kawka wyjątkowo się Wam spodoba może będziecie chcieli odszukać to miejsce na stworzonej specjalnie dla Was mapie (na końcu postu), a później się tam wybrać?

Castor Coffee & Lunch


Niebieskie Migdały


Karmello Coffee



Cytat Cafe


Cytat Cafe


So! Coffee


Siesta Cafe


Castle Restaurant


Mother Anna's Ristorante


Caffe Vittoria


Patisserie Joie De Vie
Utengule Coffee Lodge


Matema Lake Shore Resort

Cukiernia Wiedeńska


Kawa Rzeszowska


Maffinkarnia


De Ser


De Ser

 ♥♥♥   Kawusie marzenie   ♥♥♥
  

6 komentarzy:

  1. Wzorki na kawie nieodmiennie mnie fascynują : ) Niektóre to misterne dzieła sztuki i aż żal wypić… Przyznam, że lubię eksperymentować z kawą. Na co dzień wspomagam się małą czarną, mój organizm domaga się kofeiny zaraz po przebudzeniu. Ale w weekend wolę kawę na słodko, z syropem, bitą śmietaną albo lodami. Od czasu do czasu robię dla gości kawę z alkoholem, z whisky, likierem albo wiśniówką. PS: wszystkie foty są genialne, ale te z Cytat Cafe, Caffe Vittoria i Matema Lake Shore Resort wyjątkowo oddziałują na moje kubki smakowe : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kawy w Matema - to było zjawisko, ale też kawy z przygodą - wyczekałam się na nie długo, bo był brak prądu kilka razy jak chciałam zamówić kawę (uroki tanzanijskich wiosek ;)) ale w końcu się doczekałam :D
      Moje marzenie - nauczyć się wzorków na kawie ♥ a na kawę jest zawsze czas

      Usuń
  2. piękne zdjęcia. nie jestem wielką miłośniczką kawy, ale zdjęcia bardzo zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne wzorki na kawie! Prawdziwe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń