niedziela, 6 września 2015

Wadowice w Krakowie ;)

Są takie miejsca, które przyciągają moją uwagę i staram się je zapamiętać, tak by przy nadarzającej się okazji je odwiedzić. Tak właśnie było z nie tak dawno otwartą Cukiernią Wadowice na ul. studenckiej w Krakowie. Nazwa zasugerowała mi kremówki, jednak nie jestem fanką ciastek z kremem (chociaż dobrą kremówką nie pogardzę) - postanowiłam sprawdzić kawę i ewentualnie jakieś ciasto. Tak naprawdę przyciągnęły mnie różne napisy na szybach i widok miłego wnętrza, który mogłam zaobserwować przez witrynę. Dlatego jak nadarzyła się okazja i szukałam miejsca, gdzie w miłym miejscu moźna wypić kawkę i zjeść jakieś ciacho, postanowiłam skierować się właśnie tam. Intuicja mnie nie zawiodła.

Cukiernia ma kilka stolików na anteresoli, gdzie można skosztować zamówionych rzeczy.
Z czystym sumieniem mogę polecić Karmelove (które widzicie na zdjęciu) i kawę. Ogromny kawałek ciasta za 4,50zł jest naprawdę dobrą ofertą. Zawsze możecie się pokusić na ofertę kawa + ciasto dnia (8zł) czy kawa+kremówka (10zł).

Podsumowując: ładne miejsce na kawkę z pysznymi deserami, spokojne, niedaleko plant. Bardzo miła i sympatyczna obsługa, która pomoże w wyborze ciasta niezdecydowanym klientom (jak ja ;) )











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz