sobota, 26 listopada 2016

Kalendarz Adwentowy

W tym roku postanowiłam własnoręcznie przygotować Kalendarz Adwentowy. Głowiłam się, trudziłam, przeglądałam różniaste pomysły, aż stworzyłam 'pseudo-choinkę' na ścianę:
drewno, gorący klej, sznurki, kartki i kokardki poszły w ruch :) Efekt na zdjęciu ;)



Stworzyłam też dla siebie, mojej rodzinki i dla Was,
jeśli tylko zechcecie się bawić listę zadań do Kalendarza Adwentowego ;)
Adwent rozpoczyna się w niedzielę 27 listopada, jednak Kalendarze Adwentowe startują zawsze 1. grudnia - taki jest i ten, przygotowany przeze mnie. 

Poniżej klikając w link możecie pobrać przygotowaną tabelkę 24 zadań oraz tabeleczkę z liczbami (1-24) takimi jak na moim kalendarzu.

Pobierz: KALENDARZ ADWENTOWY DLA CIEBIE 

 Wystarczy wydrukować, wyciąć i zrobić własny kalendarz. Jeśli wolicie odliczać do Świąt w trybie online możecie to robić ze mna na FB: Trisha & Magia Świąt :)
Każdego dnia będzie pojawiać się tam zadania z mojego kalendarza :) 

Bardzo chętnie zobaczę Wasze kalendarze: możecie słać maile (trisha.morning.coffee@gmail.com) lub posty na fb: Trisha & Morning Coffee lub na mój bardzo świąteczny profil: Trisha & Magia Świąt
Zapraszam :)



PS. W tym roku nie zdecydowałam się na standardowy wieniec adwentowy - 4 niedziele = 4 świece + kawałek drewna, szyszki, suszone owoce, gwiazdki, kokardki i gotowe :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz